Zorg & non-profit

Tekort aan non-profit- en zorgpersoneel? Adver-Online helpt!

Het tekort aan zorgpersoneel is nog altijd merkbaar. Werven in de zorg is een grote uitdaging. Het lijkt bijna onmogelijk om de gekwalificeerd zorgpersoneel te vinden. En heb je ze eenmaal binnengehaald, bestaat er ook nog de kans dat ze onder je neus weggekaapt worden. Ook andere non-profit organisaties schreeuwen om gemotiveerd personeel. Hoe ga je hiermee om als organisatie? Adver-Online fungeert graag als kennispartner om het tekort aan zorgpersoneel op te lossen én non-profit organisaties aan medewerkers te helpen.

Employer branding - collega's vergaderen

Klanten

Logo_transdev_RE

Hoe bestrijd je het tekort aan zorgpersoneel?

Zorgaanbieders kampen met een personeelstekort. Dit heeft voor een deel te maken met een verouderde denkwijze. Veel zorgaanbieders overschatten namelijk hun werkgeversmerk. Kandidaten willen toch heel graag bij jou werken?

Helaas kom je niet meer met deze gedachtegang weg in de hedendaagse arbeidsmarkt. De behoefte aan gekwalificeerd zorgpersoneel is groot, en het aantal geschikte kandidaten klein. De kandidaat heeft dus de macht en het is nu belangrijker dan ooit om je te onderscheiden van concurrenten. Hoe je dit doet? Met een sterk employer brand!

Adver-Online helpt je een sterk employer brand te ontwikkelen, zodat je jouw organisatie goed op de kaart zet bij zoekende kandidaten. Hierdoor trek je beter talent aan, verlaag je de cost per hire én neemt de doorstoom van zorgpersoneel binnen je organisatie af.

Hoe werf én behoud je medewerkers in de non-profit sector?

Non-profit organisaties merken dat het steeds lastiger is om personeel te vinden. In de huidige krappe arbeidsmarkt is de vraag naar personeel groot en het aanbod klein. Hierdoor zijn potentiële kandidaten in staat om hoge eisen te stellen aan de werkgever. Hoe onderscheid jij jezelf nog van alle concurrenten?

Met een ijzersterke Employer Value Proposition!

Adver-Online helpt je graag een sterk Employer Value Proposition te ontwikkelen. Hierin omschrijf je wat de medewerker ontvangt voor zijn of haar inspanningen. Het EVP gaat verder dan alleen het salaris en de vakantiedagen. In je EVP benoem je bijvoorbeeld ook hoe de werksfeer in de organisatie is en of jullie aan teamuitjes doen. Bied je het personeel cursussen, evaluatiemomenten of andere vormen van ondersteuning aan? Laat dit dan ook zeker terugkomen in je EVP.

In je EVP benadruk je waarom de medewerkers voor jóuw organisatie moet kiezen, in plaats van die van de concurrent.

Adver-Online: recruitmentexpert in elk vakgebied

In welke branche je ook op zoek bent naar nieuw talent, Adver-Online heeft de kennis en de middelen in huis om voor jou de ideale match te vinden. Wij zetten diverse kanalen en adverteermethoden in om ervoor te zorgen dat we jouw vacatures vervullen. Nieuwsgierig wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op!

Recruitment HROffice

Wat onze partners over ons zeggen

Vragen?

Neem contact met ons op!

  • * Alle gegevens worden beveiligd verstuurd
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Zorg & non-profit

Tekort aan non-profit- en zorgpersoneel? Adver-Online helpt!

Industrie & techniek

Behoefte aan technisch personeel of personeel in de industrie?