Recruitment landingspagina

Zorg voor een goede eerste indruk.

Maak sollicitanten nieuwsgierig naar de rest van je website.

Assessment

Klanten

Wat is een landingspagina?

Klikt een sollicitant op een advertentie of externe link naar jouw website? Dan belandt hij of zij op jouw landingspagina. Hoe je deze inricht is cruciaal voor de eerste indruk. Het is immers de eerste pagina waarmee je sollicitant in aanraking komt. Maak een sterke recruitment landingspagina. De voordelen ervan zijn:

  • Kwalitatieve sollicitanten
  • Sterke analyse conversiesucces
  • Conversieverhogend
  • Kostenefficiënt

Wat zijn de voordelen?

Kwalitatieve sollicitanten

Wij zorgen dat de landingspagina aansluit bij je advertentie en antwoord geeft op de vragen van de sollicitant. Zo haken minder bezoekers af en ontvang je de juiste, geïnteresseerde bezoekers.

Google Qualified campagne

Je kunt natuurlijk zelf met Google Analytics je conversiesucces bijhouden. Of je laat het aan Adver-Online over. Wij zetten je campagne op, beheren deze en sturen bij waar nodig.

Conversieverhogend

De landingspagina is voor jouw bedrijf een extra kans om de bezoeker te overtuigen om over te gaan tot solliciteren. Zo gaat het conversiepercentage omhoog en ontvang je meer sollicitaties.

Kostenbesparing

Google Adwords beoordeelt hoe relevant de landingspagina is ten opzichte van de advertentie. Hoe beter de twee op elkaar aansluiten, hoe beter de beoordeling en hoe lager de cost-per-click.

Wil jij een overtuigende landingspagina?

Adver-Online helpt je graag een overtuigende landingspagina te creëren. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Landingspagina bij bedrijven

Aanbevolen artikelen:

Vragen?

Neem contact met ons op!

  • * Alle gegevens worden beveiligd verstuurd
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Recruitment

Een innovatief ATS-systeem voor de beste candidate experience.

Contracts

Stel eenvoudig en rechtsgeldig digitale contracten op.