Recruitment Communicatiespecialist
Adver-Online helpt Generatie Z
de arbeidsmarkt op

Adver-Online biedt nieuwe marketingmogelijkheden om Generatie Z richting de arbeidsmarkt te bewegen. YouTube, Instagram, SpotifyTikTok en Snapchat zijn vanaf heden beschikbaar voor organisaties om het juiste talent binnen te halen. Op deze wijze wil Adver-Online, als recruitment communicatie specialist de brug slaan tussen de arbeidsmarkt en Generatie Z, die door corona maar lastig aan een baan lijkt te komen.  

 

De actuele wereldwijde pandemie maakt het voor Generatie Z moeilijker dan ooit om een plek op de arbeidsmarkt te bemachtigen. Naast het feit dat er minder arbeidsplekken beschikbaar zijn, is deze generatie ook nog eens een stuk lastiger te bereiken. Lange vacatureteksten lijken hun interesse niet te kunnen wekken. Deze generatie staat vooral bekend om een kortere concentratiespanne, en heeft een sterke voorkeur voor het visuele. Iets waar het gros van de huidige werkgevers nog nauwelijks op inspeelt.

 

Nieuwe wervingsmogelijkheden

Adver-Online ziet dit als een kans om beide partijen te helpen. Binnen hun recruitment communicatie oplossingen biedt Adver-Online daarom vanaf vandaag de mogelijkheid om juist deze specifieke doelgroep te benaderen. Middels nieuwe wervingsmogelijkheden via YouTube, Instagram, SpotifyTikTok en Snapchat kunnen de relaties van Adver-Online campagnes verspreiden. Dit zijn immers de kanalen waarop deze generatie de meeste tijd doorbrengt: gemiddeld zo’n zes uur per dag.  

Employer branding voor Generatie Z

Naast deze nieuwe wervingsmogelijkheden kunnen de relaties van Adver-Online ook bij Adver-Online terecht om hun employer branding op strategisch en uitvoerend niveau aan te scherpen. Zo kunnen werkgevers niet alleen Generatie Z werven op korte termijn, maar juist ook behouden op de lange termijn. Kortom, een duurzame oplossing waar alle partijen bij gebaat zijn.  

Over Adver-Online

Adver-Online is in 2002 opgericht en fungeert sindsdien als kennispartner in online recruitment. Adver-Online biedt een veelvoud aan oplossingen, waaronder recruitment technologie en strategisch advies. Adver-Online gelooft in Transparantie qua tarieven en media inzet, dit in tegenstelling tot andere recruitment marketingbureaus. Met deze nieuwe mogelijkheden wil Adver-Online de actuele arbeidsmarktuitdagingen duurzaam op te lossen. Klanten van Adver-Online kunnen vanaf vandaag gebruikmaken van deze nieuwe opties.  

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on email