Als men iets kan automatiseren, moet men dat ook doen. Anders bent u geld aan het verspillen. Met het e-recruitment platform automatiseren wij het proces van pakketsamenstelling en optimaliseren wij het verwachtingenmanagement voor de recruiter. De recruiter geeft aan wat voor persoon ze zoeken en het systeem geeft de optimale campagne samenstelling en de verwachte resultaten weer in aantal views, kandidaten en interviews. Dit is gebaseerd op drie data- / informatiebronnen:
De eerste bron is legacy data van Adver-Online.
Hierbij wordt gekeken naar de afgeronde campagnes. Deze data wordt gebruikt als bron voor het verwachte aantal views, kandidaten en interviews en worden voorspeld met de meest recente data en machine learning technieken. Alle recente en meest succesvolle machine learning technieken, zoals de Deep Learning techniek Artificial Neural Network en de meest succesvolle Regression Trees, zijn vergeleken.
De tweede bron is kennis van de accountmanagers van Adver-Online.
Deze stellen de optimale configuratie van distributiekanalen samen en checken de uitkomsten van de voorspellende machine learning modellen. Wij vertrouwen niet blindelings op onze modellen en steken veel moeite in het valideren van de uitkomsten. De kennis van de accountmanagers gebruiken wij op een zodanige manier dat we ons richten op kwaliteit over kwantiteit. Modellen kwantificeren theoretische constructen, maar geven geen substantieve betekenis. Omdat kwaliteit amper kwantificeerbaar is, richten de modellen zich op kwantiteit in plaats van kwaliteit. Als we dus alles door onze modellen zouden bepalen, behalen we meer kandidaten, maar wordt de kwaliteit van deze kandidaten niet meegenomen. Door de kennis van de accountmanagers samen te voegen met de voorspellende kracht van onze machine learning modellen, behalen we het optimale resultaat.
De derde bron is Social Media.
U snijdt uzelf tegenwoordig in uw vingers als u geen social media gebruikt in uw campagnes. Wij werken nauw samen met Wonderkind (voormalig Recruitz) om optimale social media campagnes samen te stellen. Op vacaturesites zitten alleen actief werkzoekende mensen, maar op social media zit vrijwel iedereen. Door actieve en nauwkeurige targeting kunnen we de latent werkzoekende bereiken en op deze manier meer, maar vooral kwalitatief goede, kandidaten aantrekken voor de campagne. Alle data van de social media campagnes hebben de data van Adver-Online verrijkt.