Doelgroep onderzoeken

Kom meer te weten over jouw doelgroep.

Gebruik relevante informatie over jouw doelgroep voor de werving en selectie van soortgelijke kandidaten.

Klanten

Logo_transdev_RE

De voordelen van doelgroep onderzoeken

Met doelgroep onderzoeken ontdek je de belangrijkste kerncijfers over jouw doelgroep. Je krijgt inzicht in:

  • Achtergrondkenmerken van de doelgroep
  • Wervingshaalbaarheid van de doelgroep
  • Bereikbaarheid van de doelgroep
  • Vacatures op de arbeidsmarkt van de doelgroep

Wat zijn de achtergrondkenmerken van mijn doelgroep?

Krijg inzicht in de leeftijd, het geslacht en de werkervaring van de doelgroep en pas je werving hierop aan.

Wat is de wervingshaalbaarheid van mijn doelgroep?

Zijn er veel vacatures en weinig baanzoekers binnen jouw doelgroep, of juist andersom? Een doelgroep onderzoek wijst dit uit.

Hoe bereik ik mijn doelgroep?

Ontdek via welke kanalen de doelgroep vooral naar banen zoekt. Krijg daarnaast inzicht in de factoren die voor de doelgroep het belangrijkst zijn bij hun keuze voor een werkgever.

Hoe ziet de arbeidsmarkt eruit voor mijn doelgroep?

Met doelgroep onderzoeken zie je wie de belangrijkste concurrenten zijn, welke functiebenamingen zij gebruiken én hoe de arbeidsmarkt zich ontwikkelt.

Bereik meer kandidaten

Leer jouw doelgroep beter kennen

Wil jij meer te weten komen over jouw doelgroep en deze informatie gebruiken om meer kandidaten aan te trekken én je concurrenten een stapje voor te zijn? Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies.

Preboarding bij bedrijven

Aanbevolen artikelen:

Vragen?

Neem contact met ons op!

  • * Alle gegevens worden beveiligd verstuurd
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Employer-branding

Profiteer van de kracht van employer branding.

Job Marketing

Vind de juiste kandidaat voor jouw vacature!