Employer Branding is de sleutel tot goed werkgeverschap

Daarom Employer Branding

Sollicitanten hechten veel waarde aan het imago van hun potentiële nieuwe werkgever. Bovendien zorgt een sterk werkgeversmerk algemeen voor een beter imago van een organisatie. Door employer branding goed in te zetten weten potentiële werknemers in wat voor een bedrijfscultuur ze terecht komen. Ben je aantrekkelijk als werkgever, dan vertelt zich dat ook door. Employer branding werkt namelijk twee kanten op. Het bevordert niet alleen het aantrekken van nieuwe medewerkers, maar ook het behouden van je huidige medewerkers. Want een sterk werkgeversmerk zorgt voor ambassadeurschap onder je werknemers, die op hun beurt graag nieuwe werknemers willen werven. Wil jij weten hoe je employer branding inzet voor jouw organisatie, download dan de whitepaper 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Onderscheid je als werkgever in deze krappe arbeidsmarkt

De eerste stap van Employer Branding begint bij de vaststelling dat een sterk en aantrekkelijk werkgeversmerk is gebouwd op een goede Employee Value Proposition (EVP). Met een EVP kom je tot een authentieke en onderscheidende employer brand positionering welke de toegevoegde waarde van je organisatie weergeeft ten opzichte van de concurrenten. Wil je hier meer over weten? Download dan onze Employee Value Proposition whitepaper.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
meergekwalificeerde kandidaten

Verhoging gekwalificeerde kandidaten

Verlaging uitstroom

betrokkenheid

Stijging betrokkenheid

happy people

Gelukkige medewerkers verhoogt klanttevredenheid

Wie wij zijn

AdverOnline is de fullservice arbeidsmarkt- en recruitment communicatiespecialist van Nederland gespecialiseerd in jobmarketing en employer branding. Wij vinden en binden nieuw talent met behulp van aansprekende recruitment campagnes en bieden klanten de meest concurrerende positie als ‘interessante werkgever’ op de arbeidsmarkt. Wij gebruiken data om precies te begrijpen waar kandidaten zich online begeven en adviseren onze klanten om, aan de hand van data, de candidate journey te optimaliseren.

Employee Value Proposition

EVP

Een Employee Value Proposition is het gezicht van jouw organisatie en de belofte naar de medewerkers toe en geeft antwoord op...
Lees verder

Employee Value Scan

EVS

Een Employee Value Scan is het antwoord op de vraag: ‘wat onderscheid je als werkgever van de rest van de wereld?’....
Lees verder

Job Value Proposition

JVP

Een Job Value Proposition (JVP) geeft antwoord op de vraag: 'waarom kiest iemand voor deze vacature bij deze werkgever?'....
Lees verder

Candidate Persona

Candidate Persona

Een candidate persona is een semi-fictieve representatie van je ideale kandidaat die gebaseerd is op onderzoek....
Lees verder

Employer Branding Campagne

Awareness campagne

Je weet waar je als organisatie voor staat en welke talenten bij de organisatie passen. Dan is de volgende stap het inzetten van....
Lees verder

Creatie, Concept & Content

Unieke content creatie

Om een recruitment campagne te laten slagen, kun je niet zonder unieke content. Content die speciaal is gemaakt om de doelgroep te raken....
Lees verder

Hulp nodig bij een goede employer brand-positionering?

Vul het onderstaande formulier in of     023 553 0350.

Eén van onze recruitment & arbeidsmarktcommunicatie adviseurs neemt zo snel mogelijk contact met je op!

  • Hoe kunnen we je bereiken?


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.