Overig
De krapte op de arbeidsmarkt treft steeds meer beroepsgroepen. Daarnaast zijn kandidaten steeds vaker op zoek naar zinvol werk. Hoe goed ben jij zichtbaar als interessante werkgever? Laat je adviseren door onze recruitmentspecialisten en werf sneller én efficiënter met onze totaaloplossing.

Klantcases
Klant: Praxis

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Klant: Gras en Groen

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Klant: Purdey
Om 22 losse winkels naar één succesvol werkgeversmerk en één team te transformeren dient Purdey over de juiste middelen te beschikken om medewerkers te laten excelleren. Dit kan alleen bereikt worden met een high performance recruitmentproces ondersteund door innovatieve techniek. Om dit te realiseren stonden procesoptimalisatie, kostenreductie en het creëren van een sterk werkgeversmerk centraal. We hebben daarom gekozen voor een conversie gerichte werken-bij website die naadloos aansluit op het werkgeversmerk van Purdey. Ook hebben we het ATS HROffice Recruitment gekoppeld om een optimale candidate journey te creëren. Alles is meteen gekoppeld het is zeer laagdrempelig in gebruik.

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Klant: Sawiday
Sawiday is een snelgroeiende en ambitieuze organisatie gericht op woongerelateerde webshops gecombineerd met fysieke showrooms. De klantvraag is helder: Sawiday heeft een acute wervingsvraag naar nieuw personeel voor de functies Magazijn medewerkers, helpdeskmedewerkers en verkopers op meerdere locaties in Nederland. Daarnaast is Sawiday structureel op zoek naar nieuwe medewerkers kijkend naar de groeipotentie van de organisatie. Ook is de vraag om mee te denken naar het vergroten van de zichtbaarheid als interessante werkgever + het werven van personeel in België en Frankrijk. De eerste stap is om de acute wervingsdruk te verlagen voor de functies van Magazijnmedewerkers en Helpdeskmedewerkers in meerdere regio’s. AdverOnline heeft op basis van doelgroep analyse gekozen voor een cross mediale online campagne (Facebook, Snapchat, YouTube, TikTok, Twitter en Google Advertising).

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via