Overig

De krapte op de arbeidsmarkt treft steeds meer beroepsgroepen. Daarnaast zijn kandidaten steeds vaker op zoek naar zinvol werk. Hoe goed ben jij zichtbaar als interessante werkgever? Laat je adviseren door onze recruitmentspecialisten en werf sneller én efficiënter met onze totaaloplossing.

Klantcases

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Lucardi juwelier

Maatwerk campagne vacaturepagina

Klant: Lucardi juwelier

Lucardi is geen traditionele juwelier. Met 100+ winkels is Lucardi de grootste juweliersketen in Nederland. In bepaalde regio’s is het personeelstekort zo urgent dat winkels sluiten. AdverOnline is gevraagd om mee te denken over het bereiken van mogelijke kandidaten en deze te overtuigen om bij Lucardi te komen werken. Vanwege de urgentie is direct overgegaan tot het regionaal inzetten van een awareness campagne in combinatie met een conversiegerichte campagne. De inzet van ons strategisch 3 stappen model heeft maar liefst 461 sollicitaties opgeleverd voor Lucardi. 

 

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Werving en selectie? Doe het zelf, doe het met de juiste recruitmenttechnologie!

Klant: Praxis

Voorheen vond bij Praxis de selectie van sollicitanten op het hoofdkantoor plaats. Middels dit centrale beleid matchten geselecteerde kandidaten vaak niet met het gewenste profiel van de winkelmanager. De winkelmanagers regelen nu zelf de vacaturevervulling met de juiste recruitmenttools van HROffice, zodat de professionele en uniforme uitstraling behouden blijft. De overgang naar dit decentrale, maar met techniek ondersteunde recruitmentbeleid heeft voor Praxis positief uitgepakt. De KPI’s: optimale match tussen kandidaat en functie, sollicitaties komen op één plaats binnen, verhogen betrokkenheid bij winkelmanager en stijging in kwaliteit van de selectie, verlaging cost per hire. Deze KPI’s hebben we ruimschoots behaald.

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Ken je doelgroep via Candidate Persona’s

Klant: Gras en Groen

Gras en Groen is een bekend hoveniersbedrijf in de regio en verzorgt alle werkzaamheden van tuinontwerp tot aanleg en het onderhoud. Deze groeiende organisatie is op zoek naar dé juiste medewerkers. Om deze passende kandidaten te vinden adviseert AdverOnline om voor alle functies een Candidata Persona te creëren. Wij willen weten wat de kandidaat drijft en motiveert, hoe we deze kandidaat kunnen bereiken en waar de kandidaat naar op zoek is. Op basis van deze persona’s weten wij de ideale kandidaten te bereiken via een op maat gemaakte wervingscampagne. Ook hebben wij aan de hand van de Candidate Persona’s de vacatureteksten herschreven waardoor wij de ideale kandidaten optimaal weten aan te spreken.

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Procesoptimalisatie, kostenreductie en het creëren van een sterk werkgeversmerk

Klant: Purdey

Om 22 losse winkels naar één succesvol werkgeversmerk en één team te transformeren dient Purdey over de juiste middelen te beschikken om medewerkers te laten excelleren. Dit kan alleen bereikt worden met een high performance recruitmentproces ondersteund door innovatieve techniek. Om dit te realiseren stonden procesoptimalisatie, kostenreductie en het creëren van een sterk werkgeversmerk centraal. We hebben daarom gekozen voor een conversie gerichte werken-bij website die naadloos aansluit op het werkgeversmerk van Purdey. Ook hebben we het ATS HROffice  Recruitment gekoppeld om een optimale candidate journey te creëren. Alles is meteen gekoppeld het is zeer laagdrempelig in gebruik.

Purder Logo

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Acute wervingsvraag inclusief zichtbaarheid als interessante werkgever verhogen

Klant: Sawiday

Sawiday is een snelgroeiende en ambitieuze organisatie gericht op woongerelateerde webshops gecombineerd met fysieke showrooms. De klantvraag is helder: Sawiday heeft een acute wervingsvraag naar nieuw personeel voor de functies Magazijn medewerkers, helpdeskmedewerkers en verkopers op meerdere locaties in Nederland. Daarnaast is Sawiday structureel op zoek naar nieuwe medewerkers kijkend naar de groeipotentie van de organisatie. Ook is de vraag om mee te denken naar het vergroten van de zichtbaarheid als interessante werkgever + het werven van personeel in België en Frankrijk. De eerste stap is om de acute wervingsdruk te verlagen voor de functies van Magazijnmedewerkers en Helpdeskmedewerkers in meerdere regio’s. AdverOnline heeft op basis van doelgroep analyse gekozen voor een cross mediale online campagne (Facebook, Snapchat, YouTube, TikTok, Twitter en Google Advertising).

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via