Non-Profit & Onderwijs

Het tekort aan onderwijspersoneel is meer merkbaar dan ooit. En ook non-profit organisaties zitten met de handen in het haar. Waar vind je nog geschikt personeel? Arbeidsmarkt- en recruitmentspecialist AdverOnline helpt jou je organisatie goed op de kaart te zetten met een ijzersterk en authentiek employer brand.

Klantcases

Dit onderscheidt Wonderwijs als werkgever!

Klant: Onderwijsorganisatie Wonderwijs

Wonderwijs is een onderwijsorganisatie van 14 scholen voor openbaar en katholiek primair onderwijs in  de gemeente Overbetuwe en Lingewaard. Wonderwijs heeft ruim 3.800 leerlingen en 370 medewerkers die elke dag zorgen voor betekenisvol en uitdagend onderwijs. De talenten van leerlingen staan daarbij centraal.

 

Onderwijsorganisatie Wonderwijs staat aan het begin van het versterken van hun employer brand. Graag willen zij antwoord op de vraag ‘wat onderscheidt Wonderwijs als werkgever van de rest van de wereld?’. Hiervoor heeft AdverOnline een Employee Value Scan geadviseerd. De uitkomsten van deze Employee Value Scan zijn van absolute meerwaarde bij de realisatie van de employer branding strategie, de (content op de) Werken-bij site, maar ook bij het schrijven van vacatureteksten (‘wat maakt ons als onderwijsorganisatie uniek?’) en vormt de basis van de employer branding strategie van Wonderwijs.

Beeld Wonderwijs

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

GOC def

Effectief vinden en in beweging krijgen van de doelgroep

Klant: GOC

Voor GOC, de opleidingspartner voor de grafimedia- en kartonnagebranche, heeft AdverOnline een meerjarige landelijke wervingscampagne opzet waarbij de wervingsvraag ligt bij het vinden van kandidaten voor de functie van BBL leerlingen grafisch operator. De KPI van de klant is het effectief vinden (benaderen) van BBL-Grafisch Operator leerlingen. De campagne richt zich daarom deels op het kennis maken met GOC (zichtbaarheid vergroten als interessante werkgever) en deels op het actief werven voor de functie van Grafisch Operator voor BBL leerlingen. Wij maken gebruik van verschillende databronnen en scherpen de campagnes continu en realtime aan. Naast het meetbare resultaat is de doorlopende wervingscampagne ook een manier om de mogelijkheden van werken in de grafimediabranche bij jongeren onder de aandacht te brengen en hen te enthousiasmeren om in de grafimediabranche een toekomst op te bouwen.

GOC
0 K+
Bereik
0 K+
Clicks
0
Kandidaten

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via

Recruitment vraag
uitgeschreven?

Klant: Gemeente Amsterdam

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed vehicula, nisl vitae interdum malesuada, magna eros convallis dui, a ultrices urna elit at velit. Nunc eros mi, ornare sit amet ornare vitae, elementum pulvinar dui. Proin bibendum urna eget quam aliquam, eget lobortis ex ullamcorper. Phasellus faucibus, sapien sit amet porttitor rhoncus, tellus elit facilisis purus, et eleifend nisi tortor ut metus. Pellentesque at facilisis justo. Nullam tincidunt leo semper erat laoreet, nec tristique ipsum sodales. Ut rhoncus finibus est, eget feugiat odio mollis egestas. 

0 K+
Bereik
0 K+
Clicks
0
Kandidaten

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via