Non-Profit & Onderwijs
Het tekort aan onderwijspersoneel is meer merkbaar dan ooit. En ook non-profit organisaties zitten met de handen in het haar. Waar vind je nog geschikt personeel? Arbeidsmarkt- en recruitmentspecialist AdverOnline helpt jou je organisatie goed op de kaart te zetten met een ijzersterk en authentiek employer brand.

Klantcases
Dit onderscheidt Wonderwijs als werkgever!
Klant: Onderwijsorganisatie Wonderwijs
Wonderwijs is een onderwijsorganisatie van 14 scholen voor openbaar en katholiek primair onderwijs in de gemeente Overbetuwe en Lingewaard. Wonderwijs heeft ruim 3.800 leerlingen en 370 medewerkers die elke dag zorgen voor betekenisvol en uitdagend onderwijs. De talenten van leerlingen staan daarbij centraal.
Â
Onderwijsorganisatie Wonderwijs staat aan het begin van het versterken van hun employer brand. Graag willen zij antwoord op de vraag ‘wat onderscheidt Wonderwijs als werkgever van de rest van de wereld?’. Hiervoor heeft AdverOnline een Employee Value Scan geadviseerd. De uitkomsten van deze Employee Value Scan zijn van absolute meerwaarde bij de realisatie van de employer branding strategie, de (content op de) Werken-bij site, maar ook bij het schrijven van vacatureteksten (‘wat maakt ons als onderwijsorganisatie uniek?’) en vormt de basis van de employer branding strategie van Wonderwijs.



Tips voor het werven van onderwijzend personeel?
Download snel onze whitepaper
Of neem direct contact op met een van onze arbeidsmarkt experts voor een strategisch adviesgesprek. Bel (023) 5530350.
Effectief vinden en in beweging krijgen van de doelgroep
Klant: GOC
Voor GOC, de opleidingspartner voor de grafimedia- en kartonnagebranche, heeft AdverOnline een meerjarige landelijke wervingscampagne opzet waarbij de wervingsvraag ligt bij het vinden van kandidaten voor de functie van BBL leerlingen grafisch operator. De KPI van de klant is het effectief vinden (benaderen) van BBL-Grafisch Operator leerlingen. De campagne richt zich daarom deels op het kennis maken met GOC (zichtbaarheid vergroten als interessante werkgever) en deels op het actief werven voor de functie van Grafisch Operator voor BBL leerlingen. Wij maken gebruik van verschillende databronnen en scherpen de campagnes continu en realtime aan. Naast het meetbare resultaat is de doorlopende wervingscampagne ook een manier om de mogelijkheden van werken in de grafimediabranche bij jongeren onder de aandacht te brengen en hen te enthousiasmeren om in de grafimediabranche een toekomst op te bouwen.


Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact op met een van onze arbeidsmarkt experts via