In 2002 is Adver-Online begonnen als HR mediabureau. Adver-Online hield zich toen bezig met het uitplaatsen van vacatures op diverse jobboards. De markt verandert en uiteraard speelt Adver-Online hier continu op in en zijn wij uitgegroeid tot een full-service arbeidsmarkt- en recruitment communicatiespecialist. In 2008 lanceerde Adver-Online HROffice, de software development tak van Adver-Online. En in 2015 werd HROffice Workforce Management gelanceerd. Dé personeelsplanningstool. Om alle producten van Adver-Online met elkaar te kunnen koppelen, is het HR platform HR-Appstore ontwikkeld. Vanaf 2018 is Adver Strategy toegevoegd met als doel werkgevers te onderscheiden op de arbeidsmarkt om huidige en toekomstige werknemers te boeien en (ver)binden. Zie onze MVO waarden om te zien hoe wij onszelf onderscheiden.
Kortom: of het nu gaat om het vinden of binden van nieuw talent met behulp van uitgekiende recruitment campagnes, recruitment software, onboarding oplossingen of strategische personeelsplanning, Adver-Online biedt de (technologische) oplossing voor een efficiënt recruitment- en HR proces.