Zakelijke dienstverlening
Staat het tekort aan gekwalificeerde medewerkers de groei van jouw organisatie in de weg? AdverOnline verbetert jouw positie op de arbeidsmarkt en vergroot je bereik. Wij versterken jouw werkgeversmerk zodat jij als beste uit the war for talent komt. Met de juiste mediamix brengen wij jouw unieke boodschap bij geschikte kandidaten, zodat je wél de perfecte match vindt.
Klantcases
Voorsprong dankzij Doelgroep- en Marktanalyse
Klant: Goudwisselkantoor
Net als andere organisaties heeft het Goudwisselkantoor te maken met de krapte op de arbeidsmarkt. Hoe trekken we nieuwe talenten aan en wat doet de concurrent op dit gebied waren vragen van het Goudwisselkantoor die wij konden beantwoorden dankzij gedegen doelgroep- en marktonderzoek. Met ruim 35 jaar ervaring is het Goudwisselkantoor marktleider op het gebied van inkoop en verkoop van edelmetaal. Zonder gekwalificeerd personeel loopt je organisatie het risico op verhoogde werkdruk en mogelijke uitval, of zelfs uitstroom, van medewerkers. Het Goudwisselkantoor heeft proactief stappen ondernomen om de vicieuze cirkel van personeelstekorten te doorbreken. Dankzij de Maatwerk Doelgroep- en Marktanalyse van AdverStrategy heeft het Goudwisselkantoor inzichten gekregen in de wensen, drijfveren en behoeften van hun strategische doelgroepen én in de trends binnen hun specifieke markt. Deze unieke informatie heeft hen in staat gesteld om per doelgroep gerichte wervingsactiviteiten in te zetten en bovendien hun interne processen en tools te optimaliseren. Dit heeft het Goudwisselkantoor een flinke voorsprong gegeven op de arbeidsmarkt!Â
Â
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Dit onderscheidt Solarfields als werkgever
Klant: Solarfields
Solarfields is een organisatie die zich bezighoudt met het ontwikkelen, bouwen en beheren van zonneparken en duurzame energiesystemen van formaat. Om de unieke kenmerken van hun werkgeversmerk te bepalen, hebben ze ons gevraagd om een Employee Value Scan (EVS) uit te voeren. Via diepte interviews hebben wij uit de input van de medewerkers helder gekregen waarom mensen enthousiast zijn over hun werk bij Solarfields. Vervolgens hebben wij binnen drie weken een rapport opgeleverd waarin:
- de onderscheidende factoren ten opzichte van concurrenten helder zijn;
- de triggers en barrières van de medewerkers inzichtelijk zijn;
- de basis voor toekomstige content creatie staat.
Tot slot zijn de inzichten uitgebreid beschreven en voorzien van meerdere adviezen over oriënteren en solliciteren, werken bij de organisatie en de uitstroom.
Klant: Bol.com
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
In 2018 is Teqoia ontstaan door een samenvoeging van meerdere organisaties. Om de naamsbekendheid als interessante werkgever te vergroten binnen de doelgroep en om bekendheid te geven aan de nieuwe look & feel, is er een awareness campagne ontwikkeld. De klantvraag is om het werkgeversmerk van Teqoia sterk te verbeteren en awareness te creëren binnen doelgroep. Met deze awareness campagne hoopt Teqoia top of mind te komen bij potentiële kandidaten die nu misschien nog nooit van Teqoia hebben gehoord. De doelstellingen van deze campagne zijn awareness verhogen onder de relevante doelgroep en het laden van het merk en merkbeleving. Om dit te realiseren is er gekozen om een campagne uit te zetten op mobile en sociale media. Met meer dan 8 miljoen impressies kijken wij terug een op een zeer succesvolle campagne. Gedurende deze campagne hebben we ook een aantal actuele vacatures (werving) toegevoegd in de campagne met succesvolle resultaten.
Dit onderscheidt ons als werkgever
Klant: Aveco de Bondt
Aveco de Bondt is een onafhankelijk bureau dat ontwerpt, onderzoekt en adviseert. Ze bedenken en realiseren toekomstbestendige oplossingen voor landelijke opgaven en specifieke omgevings- of organisatievraagstukken. De vraag vanuit Aveco de Bondt was om antwoord te krijgen op ‘wat onderscheidt ons als werkgever?’. Met behulp van een Employee Value Scan hebben we de aantrekkelijkheid als werkgever kunnen bepalen. Via online sessies (vanwege de Coronacrisis) zijn we in de wereld van Aveco de Bondt, als werkgever, gedoken. Waar zit de kracht van deze organisatie? Waarom een goede werkgever? Wat zijn de ambities? Wat wil je uitdragen? Deze en andere onderwerpen zijn via online sessies en via deskresearch onderzocht en besproken. Dit heeft geresulteerd in een maatwerk scan die als blauwdruk dient voor de employer branding strategie van Aveco de Bondt.Â
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Pakkende content om de doelgroep te bereiken is een must
Klant: IVO Rechtspraak
Passende doelgroep benadering & 40-50 sollicitaties per dag
Klant: The Dutch Media GroupÂ
Door succes maakt The Dutch Media Group een snelle groei mee waardoor uitbreiding van Telefonisch Verkopers noodzakelijk is. Om aan deze uitbreiding te voldoen is het van belang dat de recruitment afdeling zoveel mogelijk sollicitaties ontvangt. De recruitmentvraag van The Dutch Media Group is het ontvangen van 40 – 45 sollicitaties per dag. Daarnaast is de vraag vanuit The Dutch Media Group volledig ontzorgd te worden in het wervingsproces. Als laatste was de vraag vanuit The Dutch Media Group : ‘hoe kunnen wij de juiste vertaalslag van de functie van Telefonisch verkoper en het bedrijf maken richting de doelgroep, om de kwaliteit van de sollicitanten te verhogen?’. De gekozen oplossingen zijn: Jobmarketing campagne (CPC, CPA), Job Value Proposition (JVP), het herschrijven van vacatureteksten alsmede de werken-bij website teksten en realiseren van passende employer branding video- en beeldmateriaal.Â
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via