Overheid
Krijg jij jouw overheidsvacatures niet vervuld? Laat ons je helpen! AdverOnline helpt overheidsinstellingen bij het vinden van de juiste kandidaten. Blijf niet langer met onvervulde vacatures zitten en profiteer van onze expertise. Met mobile marketing brengen we jouw boodschap op een aantrekkelijke manier bij de jonge generatie, zodat je wél jouw overheidsvacatures vervult.

Klantcases
Vacatureadvies en conceptteksten
Klant: Gemeente Delft
Delft is een gemeente met de uitdagingen van een krappe arbeidsmarkt, vergrijzing, natuurlijke door- en uitstroom en opgaves waaruit tijdelijk werk voortvloeit. Kun je een manier bedenken om één lijn te vinden in de vacatureteksten en tegelijk het individuele karakter van de clusters en afdelingen erin te verwerken? Dat was de opdracht waar we mee aan de slag gingen. Hoe? Dat lees je in deze klantcase.Â



Wervingscampagne: 300 aanmeldingen voor traineeship binnen 3 maanden
Klant: Overheid
Deze overheidsinstantie was op zoek naar 20 jonge talenten die een steentje willen bijdragen aan de publieke zaak. Na een succesvolle wervingscampagne voor trainees vorig jaar, heeft de organisatie opnieuw AdverOnline ingeschakeld om het traineeship onder de aandacht te brengen. Het doel: zoveel mogelijk jong talent bereiken en laten zien hoe boeiend en betekenisvol werken bij de overheid is. Op basis van een diepgravende doelgroep analyse is een campagne advies op maat opgesteld. De resultaten? Lees snel de klantcase.

Realiseren Employee Value Proposition inclusief merkbelofte
Klant: Waterschap De Dommel
Bij Waterschap De Dommel werk je dagelijks aan schoon, veilig en voldoende water in Midden-Brabant. De klantvraag was helder: Waterschap heeft hulp nodig bij de Inhoudelijke verdieping en het aanscherpen van ‘het verhaal van Waterschap De Dommel’. Met andere woorden: zoeken naar de identiteit als interessante werkgever en de basis leggen voor de positionering. Vanuit ons onderdeel AdverStrategy hebben wij een Employee Value Proposition (EVP) inclusief een authentieke merkbelofte gerealiseerd. Op basis hiervan kan Waterschap De Dommel hun employer branding strategie voor de komende jaren bepalen.



Traineecampagne met koffiemomenten
Klant: Talentenregio
Overheidsorganisaties in Oost-Nederland kunnen zich aansluiten bij Talentenregio. Samen werken ze aan de ontwikkeling van medewerkers en delen ze hun kennis en expertise. Voor hun traineeprogramma zoekt Talentenregio enthousiast, jong talent met affiniteit voor werken bij de overheid. Ook zijn er koffiemomenten ingepland waar kandidaten – online of live – kunnen kennismaken met huidige trainees en vragen stellen. Met een wervingscampagne op geselecteerde kanalen heeft AdverOnline een groot aantal kwalitatieve kandidaten binnen de jonge doelgroep bereikt en enthousiast gemaakt om te reageren. Hoe wij dat aanpakken?

Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via