Blog 2022

Een recruitment trend voor 2022 uitgelicht

Hierbij willen wij jullie meenemen in de pijlers voor het komende jaar.


Ook in 2022 blijven wij investeren in onze sterke klant- en servicegerichte aanpak. Ambitie, innovatie en partnerschap vinden wij heel belangrijk bij AdverOnline. Wij ontwikkelen onze producten continu  en spelen in op de laatste arbeidsmarkt- en recruitmenttrends en ontwikkelingen.


Het inzetten van doelgroeponderzoek wordt steeds belangrijker om de juiste kandidaat te vinden en efficiënter te werven. Door inzicht te krijgen in je doelgroep vind en bereik je schaars talent, verbeter je je arbeidsmarktcommunicatie en zet je de meest effectieve media- en wervingskanalen in. Je beheert je verwachtingen van kandidaten, vacaturehouders en opdrachtgevers op een professionele manier.


Middels onze Doelgroep data & bereik analyse weten wij de juiste kandidaten te vinden en te verleiden. Het biedt actuele vacaturedata voor leadgeneratie, betrouwbaarheid en actueel inzicht in wat er op de arbeidsmarkt speelt en zorgt voor efficiëntere werving.

Middels onze databases hebben wij realtime inzicht in hoe talent zich beweegt. Het biedt inzicht in de vaardigheden, educatie en betrokkenheid met het merk van een bedrijf. 


Dankzij onze maatwerk Doelgroep data & bereik analyse weten wij precies waar de doelgroep zich bevindt en weten we altijd de juiste kandidaat te bereiken.


Wil je meer weten over wat Doelgroep data & bereik analyse voor jou kan betekenen, neem dan gerust contact met ons op.