LinkedIn

Wij zijn trots dat wij in samenwerking met LinkedIn een aantal exclusieve (uitsluitend voor Adver-Online Group) tailormade wervings- en awareness pakketten kunnen aanbieden voor jouw recruitment vraagstukken, tegen een aantrekkelijk instaptarief.

Exclusieve samenwerking met LinkedIn

Als Adver-Online Group zijn wij al meer dan 20 jaar continu bezig vraag en aanbod in arbeidsmarktcommunicatie bij elkaar te brengen. Het volgen van trends, ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en productoptimalisaties- en innovaties zijn hierbij onontbeerlijk om klanten blijvend kwalitatief advies te geven bij hun wervings- en/of employer brand uitdagingen.

Wij zijn trots dat wij, in samenwerking met LinkedIn, naast jobslots een aantal exclusieve (en uitsluitend door ons Adver-Online Group) aangeboden tailormade pakketten hebben samengesteld die aan bovenstaande uitdagingen een bijdrage leveren. Deze pakketten én de aantrekkelijke instaptarieven zijn terug te vinden op ons self service e-recruitment platform www.gotomyjob.nl. Of neem contact op met je accountmanager.

Voordelen LinkedIn Wervingspakketten

De voordelen van onze exclusieve LinkedIn wervingspakketten (jobmarketing pakketten) zijn:

  • Gerichte advertentiecampagne op de tijdlijn van je relevante doelgroep op LinkedIn;
  • Werkt op basis van CPC (cost per click ofwel; je betaalt alleen per klik op de uiting totdat het budget op is, verdeeld over de looptijd);
  • Vanuit het gezochte profiel wordt een getargete doelgroep gemaakt op basis van demografische- en geografische gegevens, opleidingsniveau, werkervaring, functietitels, bedrijven (concurrenten), interesse en werkgebieden;
  • Groter bereik door zichtbaarheid bij actief- en passief werkzoekenden;
  • Keuze uit 3 verschillende looptijden (10, 20 of 30 dagen) en al vanaf € 550 in te zetten.

Voordelen LinkedIn Employer brand pakketten

De voordelen van onze exclusieve LinkedIn Employer brand pakketten (awareness pakketten) zijn:

  • Mogelijkheid voor het promoten van het werkgeversmerk (“kandidaten zijn 1,8 keer meer geneigd om te solliciteren als ze bekend zijn met een organisatie”);
  • Targeting op profielen op basis van locatie, cv-gegevens, zoekgedrag en relevantie om de merkbekendheid binnen deze doelgroep te vergroten en het werkgeversmerk te versterken;
  • Gedurende de looptijd van 21 dagen wordt de awareness (employer brand) uiting vertoond;
  • Werkt op basis van CPM (cost per mille ofwel kosten per 1.000 getargete profielen die de employer brand uiting hebben gezien);
  • Voor langere looptijden en/of  vanaf € 2.500 is er mogelijkheid voor een maatwerkpakket aanvraag.

Wil je meer weten over onze LinkedIn recruitment pakketten?

Wij adviseren je graag welke pakketten aansluiten bij jouw recruitment vraagstuk. 

Vul het onderstaande formulier in of     023 553 0350.

Eén van onze recruitment & arbeidsmarktcommunicatie adviseurs neemt zo snel mogelijk contact met je op!

  • Hoe kunnen we je bereiken?


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.