Whitepaper

Waarom een Employee Value Proposition?

De eerste stap van Employer Branding begint bij de vaststelling dat een sterk en aantrekkelijk werkgeversmerk is gebouwd op een goede Employee Value Proposition (EVP).

Wat heb jij jouw (toekomstige) werknemers te bieden? De periode dat medewerkers hun tijd ruilden voor geld is voorbij, Niet alleen salaris, maar ook cultuur en zingeving zijn tegenwoordig zeer belangrijk voor talenten.

Hoe implementeer je een Employee Value Proposition (EVP)

Ontwikkel je eigen EVP

Maak het verschil voor (toekomstig) talent

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Waarom is EVP zo belangrijk

Wat wordt onder andere besproken in de EVP-whitepaper?

  • Het belang van een EVP
  • 4 generaties op de werkvloer
  • Ontwikkeling van je eigen propositie
  • Belangrijke elementen in een Employee Value Proposition
  • Criteria aan een geformuleerde propositie

Waarom is Employee Value Proposition belangrijk?

In deze krappe arbeidsmarkt is het belangrijker dat ooit om jezelf te onderscheiden van de rest. Een Employee Value Proposition help je hierbij. Bovendien helpt een sterke waardepropositie je niet alleen nieuw talent aan te trekken, maar ook getalenteerde medewerkers te binden en te behouden.

In deze whitepaper leggen we je de kernprincipes van Employee Value Proposition uit en waarom het zo belangrijk is om deze principes te hanteren. Daarnaast leggen we je uit waaruit een EVP bestaat en aan welke criteria het moet voldoen.