Whitepaper Employer Branding / Employee Value Proposition
Waarom Employer Branding / Employee Value Proposition?
De eerste stap van Employer Branding begint bij de vaststelling dat een sterk en aantrekkelijk werkgeversmerk is gebouwd op een goede Employee Value Proposition (EVP).
Wat heb jij jouw (toekomstige) werknemers te bieden? De periode dat medewerkers hun tijd ruilden voor geld is voorbij, Niet alleen salaris, maar ook cultuur en zingeving zijn tegenwoordig zeer belangrijk voor talenten.
Ontwikkel je eigen Employer Brand / EVP
Maak het verschil voor (toekomstig) talent
Wat wordt onder andere besproken in de Employer Brand-whitepaper?
- Het belang van een EVP
- 4 generaties op de werkvloer
- Ontwikkeling van je eigen propositie
- Belangrijke elementen in een Employee Value Proposition
- Criteria aan een geformuleerde propositie
Waarom is Employee Value Proposition belangrijk?
In deze krappe arbeidsmarkt is het belangrijker dat ooit om jezelf te onderscheiden van de rest. Een Employee Value Proposition help je hierbij. Bovendien helpt een sterke waardepropositie je niet alleen nieuw talent aan te trekken, maar ook getalenteerde medewerkers te binden en te behouden.
In deze whitepaper leggen we je de kernprincipes van Employee Value Proposition uit en waarom het zo belangrijk is om deze principes te hanteren. Daarnaast leggen we je uit waaruit een EVP bestaat en aan welke criteria het moet voldoen.