Whitepaper Employer Branding / AdverStrategy

Hoe creëer je een werkgeversmerk dat het beste talent aantrekt?

Employer branding wordt nog vaak gezien als een sterke recruitment campagne of een goede wervingssite. Maar het is niet alleen gericht op het aantrekken van nieuw talent via een wervelende wervingscampagne, het gaat boven alles om het creëren van een aantrekkelijke werkplek en het behouden en betrekken van je huidige medewerkers. Uiteindelijk resulteert dat in een verbetering van het imago van de organisatie.

 

In deze whitepaper lees je alles over wat employer branding is en hoe dit helpt om toptalenten aan te trekken en te behouden. Lees snel verder en leer alles over employer branding.

5 tips voor jouw employer branding

Trek toptalenten aan en behoud en betrek je huidige werknemers

Employer branding is vooral belangrijk om met succes medewerkers aan te trekken en te houden. Sterker nog, organisaties die investeren in hun employer brand kunnen de cost-per-hire met 50 procent verlagen. Vanuit onderzoek van LinkedIn komt ook naar voren dat employer branding je 50 procent meer gekwalificeerde kandidaten oplevert.

Het werkgeversmerk vertelt het verhaal van jouw organisatie. Het helpt potentiële kandidaten zich voor te stellen dat ze in jouw organisatie werken en dat medewerkers jouw organisatie kiezen vanwege deze positieve ervaringen.

 

Lees hoe je jouw werkgeversmerk kunt verbeteren. 

Hoe helpt employer branding om talent aan te trekken en te behouden?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.