
Vertrouw op een recruitmentplatform dat al jaren werkt!
Herken je het? Dat je een oplossing zoekt voor een behoefte en checkt wat de collega’s in de branche doen. We doen het allemaal, toch? We nodigen je uit om nu hetzelfde te doen wanneer je op zoek bent naar een Arbeidscommunicatie Platform (AMC Platform) dat voorziet in wat jouw organisatie nodig heeft. Kijk naar wat werkt!
De Rijksoverheid maakt al drie jaar gebruik van het platform van Adver-Online Group. HR-specialisten van vrijwel alle rijksoverheidsinstellingen kunnen hiermee zelf campagnes opzetten, kanalen selecteren en advertenties maken. Ze krijgen doelgroepinzichten op basis van Giant van de Intelligence Group, LinkedIn Insights, Indeed Insights en ruim twintig jaar campagnedata! Alles voor de beste mediamix. En uiteraard zijn onze eigen arbeidsmarktcommunicatiespecialisten altijd daar voor het maatwerk.
Mis het niet: Integratie Indeed Apply
Hoe vind je de beste kandidaten voor je vacatures? Zoek ze op de juiste plek! Met Indeed Apply kunnen kandidaten solliciteren op je vacatures zonder Indeed te verlaten. Het hele proces kan op elk apparaat worden voltooid, waardoor je het kandidaten gemakkelijk maakt om te solliciteren. Indeed Apply is vanaf 1 september 2025 niet meer vanzelfsprekend. Ons AMC Platform heeft de integratie wel. Wat dat voor jou betekent? Tot 4,5 keer meer kandidaten omwille van deze positieve sollicitatie-ervaring.
Directeur Vanessa Backer: “Een positieve kandidaat ervaring tijdens het sollicitatieproces is cruciaal voor een succesvolle werving en selectie, en draagt bij aan een sterk werkgeversmerk”
Nieuw: ingebouwde UTM Builder
UTM-tags zijn een onmisbaar onderdeel van je recruitment strategie. Ze leveren je inzicht op in je campagneresultaten en maken je beslissingen datagedreven.
Even technisch: UTM-tags zijn kleine stukjes code die aan de link van een website worden toegevoegd om informatie te verzamelen over hoe bezoekers je website hebben gevonden. Wat heb jij eraan? Wanneer je wil weten welke verkeersbronnen, campagnes of zoekwoorden het meest effectief zijn, werk je met UTM-tags. De data die je genereert met je UTM-tags kun je vervolgens weer uitlezen in Google Analytics. We got this! Werk je met ons AMC Platform, kun je rekenen op deze functie.

Hoe het werkt
Ben je nog niet bekend met een AMC Platform? We loodsen je even kort erdoorheen.
- Je start op het AMC Platform, met het uitzetten van een vacature.
- Op de kanalen die je zelf kiest, krijg je het kostenplaatje meteen erbij. Of je doet een adviesaanvraag bij een van de adviseurs van AdverOnline. Wat voor jou bij de situatie past.
- Misschien beslis je dat je voor de ene vacature zelf wel weet wat werkt en besluit je dat een andere vacature om meer maatwerk vraagt. Jij hebt de controle.
- Op hetzelfde platform vind je ook de optie om je vacaturetekst professioneel te laten herschrijven, met of zonder AI als basis.
- Of lees je whitepapers en interessante vakinhoudelijke artikelen.
Wat je wilt weten:
- Met gebruik van dit platform profiteer je van onze inkoopvoordelen
- Een naadloze workflow: van jobmarketing en kandidatenbeheer tot onboarding en verloning.
- Jouw ATS kunnen we koppelen aan het AMC Platform en je zet in een paar minuten een volledige campagne live.
- Het platform is gratis. Uitproberen toch? We activeren het graag voor je.
Wil je een demonstratie of gewoon erover praten? Bel gerust: 023-5530350 of mail ons via info@adver-online.nl
Dit is wat een van onze klanten zegt over het AMC Platform
Uwoon: “Wanneer we een vacature hebben, kunnen we kiezen. Wanneer het voor ons duidelijk is welke kanalen we willen, zetten we zelf het wervingstraject uit. Ik kies de wervingskanalen en heb ter plekke inzage in mijn budget. Dus ik kan heel snel bepalen of ik nog geld over heb voor een extra actie. Het werkt heel gemakkelijk. Soms voel ik toch even de behoefte om met een adviseur te sparren en dat gaat dan ook gemakkelijk en snel. In andere gevallen is de vacature iets complexer en dan besluiten we AdverOnline vanaf de start in het traject aan te haken. Dat je de keuze hebt, vind ik vooral fijn.”