Speakap heeft zich ontwikkeld als specialist in interne communicatie, waarbij een totaalpropositie wordt aangeboden voor het MKB en de corporate markt. Hiervoor lanceerde zij het interne communicatieplatform ‘Speakap’. Het is een zeer modern besloten sociaal platform waarmee organisaties alle informatiestromen (top-down en bottom-up) geïntegreerd kunnen beheren. Als organisatie bereik je eenvoudig de mensen die je nodig hebt en communiceer je in een veilige en afgeschermde online omgeving. Speakap bedient tienduizenden gebruikers en honderden (inter)nationale organisaties zoals USG People, Nikon, La Place, Hotel Okura en Marqt.
Erwin van der Vlist, founder: “Door zowel Adver-Online als Walvis investeert, versterken wij de snellere uitrol van onze diensten, zowel nationaal als internationaal, en kunnen wij ons platform verder ontwikkelen. Door de synergie tussen Speakap als innovatieve aanbieder van een communicatieplatform en Adver-Online als innovatieve aanbieder van HR oplossingen zijn wij in staat om de markt een online modulaire totaaloplossing te bieden. Hierbij betalen onze klanten enkel voor die diensten die zij voor hun organisatie nodig hebben zonder opstartkosten. Wij zijn zeer verheugd over deze samenwerking, die voor beide partijen vele deuren zal openen.”